Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, тобто задоволення різних навчальних потреб учнів, що в свою чергу може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів. Я з ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, зокрема як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
пятница, 29 ноября 2013 г.
Рефлексія 9-10
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, тобто задоволення різних навчальних потреб учнів, що в свою чергу може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів. Я з ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, зокрема як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий